Τα θέλω και τα μπορώ της ποιότητας στις υπηρεσίες φροντίδας υγείας : οργάνωση και διοίκηση υπηρεσιών φροντίδας υγείας

Δείτε το αρχείο http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/1726  
Φορέας Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Συλλογή Ktisis Institutional Repository Τα θέλω και τα μπορώ της ποιότητας στις υπηρεσίες φροντίδας υγείας : οργάνωση και διοίκηση υπηρεσιών φροντίδας υγείας
Επιμέρους συλλογή Βιβλία/Books
Θέματα Health education Health education--Evaluation Health education--Planning Health promotion
ΠεριγραφήΗ Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών Υγείας διαθέτει αντίτυπο του βιβλίου σε έντυπη μορφή με ταξινομικό αριθμό: RA440.5.R34 2009 Σε μια εποχή θάμβους και παράκρουσης η επιδαψιλάφηση της ποιότητας φροντίδας υγείας αποτελεί αναμφίβολα το διαχρονικό διακύβευμα, που θέτει ως επίκεντρο τον χρήστη των υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Το βιβλίο καλεί τον αναγνώστη να συνάψει ένα «ψυχολογικό» συμβόλαιο με τον συγγραφέα. Η «ρήτρα» αυτού του συμβολαίου είναι η αναψηλάφηση της ποιότητας στον χώρο της Υγείας, με σκοπό την απομυθοποίησή της, ώστε να πάψει να είναι ακατάληπτη. Το βιβλίο αυτό δεν αποτελεί έναν «ύμνο» στην ποιότητα αλλά μια πρόκληση και πρόσκληση να δούμε την ποιότητα με ένα διαφορετικό μάτι, σε μια εποχή μάλιστα που έχουμε πάψει να αμφιβάλουμε. Στα επιμέρους κεφάλαια του βιβλίου μπορεί κανείς να βρει ορισμούς της ποιότητας, τα βήματα για τη διασφάλιση και τη βελτίωση της ποιότητας, την μεθοδολογία ανάπτυξης έγκυρων και αξιόπιστων ερωτηματολογίων για την εκτίμηση της ικανοποίησης των χρηστών από τις υπηρεσίες φροντίδας, την μέθοδο πιστοποίησης κατά ISO, την μεθοδολογία ανάπτυξης συστήματος υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων σε κουζίνα νοσοκομείου (HACCP), τις αρχές διαχείρισης κινδύνων και λαθών, την Κλινική Διακυβέρνηση, καθώς και τα κυριότερα εννοιολογικά υποδείγματα για την ποιότητα και την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες φροντίδας υγείας.
Δημιουργός Ραφτόπουλος, Βασίλειος
Συνεργάτης Raftopoulos, Vasileios
Ημερομηνία2010-05-06T08:32:33Z
Ημερομηνία2009
Γλώσσαgr
ΤύποςBook
Επισκέψεις12